Sayfalar

3 Mart 2010 Çarşamba

Sticker




Dekarasyon herzaman ilgimi çekmiştir önceleri bunun için büyük paralar harcanması gerektiğni düşünürdüm ama sonra keçfettimki aslında insan emek harcayarak küçük dokunuşlarla büyük değişiklikler yapabilir...Yatak odamın duvarında 17 ağustos depreminin izini taşıyan çatlak vardı boya kapatmaya yetmemişti uzun zamandır ne yaparım diye düşünürken aklıma duvar stickerları geldi yapı marketlerde aradım olağan üstü pahalı satılıyor sonra dolap içlerine yapıştırdığımız yapışkanlı folyo kağıtlar geldi aklıma internetten araştırdım yapanlar var ve tahtakalede 1 tl satılıyorlar hemen düştüm yollara düz renke kağıtlardan aldım ve eve gelir gelmez başladım desen çizmeye her ne kadar Ayşe Berin bende çizcemm bende kescemm diye beni rahat bırakmadıysada bişeyler çıktı ortaya ilk deneme olduğu için biraz kesimlerde orantısızlık olmuş ama bi dahaki sefere daha iyi olur diye düşünüyorum..

2 yorum:

  1. 10marifette halıya uygun duvar cicilerini çok beğenmiştim, bunlar da çok şık olmuş, ellerine sağlık, ama birşey söyliyeyim, şu resmini gördüğüm cici kızın var ya, boş bir anını bulduğunda seni taklit edecek gibi geliyor bana:))

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler banuca kendi çapımda bişeyler yapıyorum işte blog konusundada oldukça acemiyim bu hale getirene kadarda canım çıktı bizim ufaklığa gelince sürekli beni takipte ne yaparsa aynen benim gibi yapmaya çalışıyor çok sevimli ama çokta yaramaz onunla uğraşmaktan ne kendime ne bloğa vakit kalıyor ama yinede dünyanın en tatlı şeyi.

    YanıtlaSil