Sayfalar

31 Mart 2010 Çarşamba

Nihale


Bir sürü çalışma birikti ama ben eklemek için vakit bulamıyorum bir türlü, bugün Ayşe Berin babanesine gitti çok özlemiş iki gündür dedesini görmedi bu Ayşe için çok uzun bir süre dedesinin yeri ayrıdır. Elif Ece de uyuyunca bu sakin vakti değerlendirmeliyim dedim geçenlerde 10 marifetçilerin bloglarını gezerken boncuk hanımın atölyesinde görmüştüm eski dergilerden nihale yapmış çok hoşuma gitti evde onca benide geriye döndür diye bekleyen dergi var, hemen işe koyuldum ve yarım saat gibi kısa bir sürede hazırladım önce dergi sayfalarını düzgün bir şekilde katlayıp rulo haline getirdim sonra birbirlerine yapıştırdım son olarak hem dağılmasını önlesin hem renklerle bütünlük sağlasın diye kurdela bağladım.Şimdi her gelen bu ne ya aaa dergi kağıdımı ne hoş olmuş bende isterim diye söylüyor sonunda benim geri dönüşümü bekleyen dergilerim değerlenmeye başladı sırasıyla beğenenlere nihale oluyorlar..:):)<

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder