Sayfalar

15 Mart 2010 Pazartesi

Madalyon

Paylaşmak istediğim, yapmak istediğim, yazmak istediğim, gitmek istediğim,okumak istediğim o kadar çok şey varki ama hepsi öylece durup duruyor bu minik cadılardan bana az biraz kalan vakitte bişeyler yapmaya çalışıyorum ama bu aralar sanki başka bi ağırlık var içimde hiç birşey yapmak gelmiyor içimden. Sakaryada havada malum bu sıralar bulanık puslu yağmurlu hava basıldıkça benim ruhum daha çok bunalıyor. Eskiden çocukken günlük tutardım çok keyifli olurdu gerçi o günlükler yüzünden başım dertten kurtulmazdı kardeşim bi şekilde bulur okur sonra bana şantaj yapardı :)o zamanlar yazdıkça rahatladığımı hissederdim şimdi diyorum yine yazayım günlük, blog vs ne olursa ama yazma isteği gelincede benimkilerden biri illa arıza çıkarıyor ah ah geçecek bu günlerde ben bu kızların keyfinide sürerim işallah. Ne anlatacaktım nereye geldim neyse ben anlatacağım konuya geri döneyim hep aydınlık mutfakları sevmişimdir benim mutfağımda aydınlık sayılır evim yüksek ve önü açıklık öyle ahım şahım bi manzara olmasada yazları en azından karşıki dağlar yeşil oluyor ve içim açılıyor ben mutfak dahada aydınlık olsun diye tülleri tül tokalarıyla iki kenara açtım beklediğim gibi daha aydınlık oldu, sonra bu tüllerin arasından sarkıtılan madolyonlar geldi aklıma, mutfağım kerem ve örtüler aksesuarlar fıstık yeşili tülde krem ve yeşil çizgili ben buraya bi madalyon yapmalıyım hemde fıstık yeşili olmalı dedim. sonra bi kaç günlük bi düşünme süreci geçti madalyon modellerine baktım gerri dönüşebilecek malzemeleri düşündüm ve sonunda buldum bir adet folyo rulosu,bir adet eski cd,bir yumak fıstık yeşili merserize ip,biraz altın rengi uzun boncuk,bir mukavva ve hazır altın rengi sim
Önce ruloyu halka halka kesiyoruz ve bunları iple doluyoruz sonra cdye de aynı işlemi yapıyoruz sonra hepsini iple birleştiriyoruz aralarına simli boncuklar takıyoruz. ucuna uzun boncuklardan bi kaç sıra dizip takıyoruz ve mukavvadan papatyalar kesip yapıştırıcıda olur ben tınak cilası sürdüm sim'e buluyoruz en son perde sıkıştırıcısına bağlayıp cama asıyoruz işte madalyonumuz mutfağımızı süslemeye başadı bile....:))) Bu arada fotoğraf makineme bişeyler oldu düzeltiyorum düzeltiyorum yinede tarihleri kendi kafasına göre atıyor oda bana benzemeye başladı ne demeişler mal sahibine benzemezsse aharamdır..:)))

2 yorum:

  1. perde süslerine devasa paralar vermektense bu fikir çok hoş...

    YanıtlaSil
  2. evet bende öyle düşündüm ve yapabilirim dedim ortaya bu çıktı :)) teşekkürler

    YanıtlaSil