Sayfalar

8 Mart 2010 Pazartesi

Her şey Ayşe Yüzünden





Anne olmak çok farklı bir duygu klasiktir her anne der ya, anne olunca anlarsın diye annem de derdi anne olunca anlarsın diye o zaman hep duygu sömürüsü derdim kendime ama anlıyorum şimdi gerçekten anlıyorum tırnağı çizilse benim içim yanıyor.Evimizin koridorunda iki parça halı vardı ve Ayşe Berin yürümeye başladığından beri sürekli kenarlarına takılıp düşüyordu o düştükçe benim canım yanıp duruyordu Elif Ece'ninde gelişi kesinleştikten sonra karar verdim halıları kaldırmaya ve oraya tek parça halinde halıfleks aldık işte herşey ondan sonra oldu halıfleks çok şirin Ayşe Berin çok sevdi sürekli o tarafa bu tarafa koşup duruyor ama halının sol tarafındaki duvar gözüme o kadar boş ve silik gözükmeye başladıki bişeyler yapmalıyım diye düşünürken birden ampül yandı kafamda. Halının desenleri daire biçimdeydi ve daha önce stacker denemem olduğu için bu duvara halının desenlerinden bişeyler yapabileceğimi düşündüm ve soluğu tahtakalede aldım hemen istediğim renklerde yapışkanlı folyo aldım ama malesef turuncuyu bulamadım onun yerine krem aldım ve evdeki poşetlerden turuncu renkli bir poşet buldum istediğim şekilde kesip kremin üzerine yapıştırdım oldu sana turuncu.şimdi koridorun duvarıyla halımızın deseni aynı hoş bi görüntünün yanında çokta güzel bir uyum oluşturdu şimdi evimizi daha çok seviyoruzzzz.

4 yorum:

  1. sahane olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Ece benim minik kelebeğim adıda Ece memnun oldum tanıştığımıza

    YanıtlaSil
  3. Çok takdir ettim sizi iki çocuk ve bu kadar güzel iş bir çıkarmak kolay değil doğrusu ellerinize sağlık çok şık olmuş

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim sibelmerve bişeyler yapmaya çalışıyorum işte elimden geldiğince.

    YanıtlaSil